O nas

motorhome.pl

Pasja rodzi profesjonalizm
motorhome.pl - O nas

W latach 2016 - 2022 zajmowaliśmy się przede wszystkim wynajmem kamperów. Na początku postawiliśmy sobie za cel stworzyć taką wypożyczalnię samochodów kempingowych, z której sami chcielibyśmy korzystać. Świadczyliśmy usługi na najwyższym poziomie oraz służyliśmy radą i doświadczeniem, przede wszystkim tym, którzy z tą formą wypoczynku spotykali się po raz pierwszy.

Ze znaczną częścią naszych klientów nawiązaliśmy prywatne relacje. To osoby, z którymi spotykamy się czasem na obiedzie, na kawie czy przy lampce dobrego wina. Wielu z nich ma już własne kampery! Sprawia nam to dużo radości i daje ogromną satysfakcję, kiedy kolejne osoby dołączają do grona caravaningowców.

Od 2018 roku zaczęliśmy koncentrować się na współpracy z producentami samochodów kempingowych oraz firmami działającymi w branży caravaningowej, zarówno w Polsce, jak i za granicą. Nowoczesny marketing oparty o tworzenie wysokiej jakości treści i profesjonalne działania z wykorzystaniem współczesnych narzędzi i nietuzinkowych metod to obecnie podstawa naszej działalności.

Niezwykła firma w branży caravaningowej

Tysiące kilometrów w podróży po Europie, niezliczone godziny rozmów z klientami i dziesiątki spotkań ze specjalistami i przedstawicielami firm w branży caravaningowej zaowocowały doświadczeniem i wiedzą, którą chętnie się dzielimy.

Portal o caravaningu

Dziesiątki artykułów o podróżowaniu kamperami, napisanych z myślą o i dla miłośników tej formy wypoczynku. Relacje z podróży, propozycje tras, porady, recenzje oraz analizy rynku kamperów.

Nowoczesny marketing

Realizacja projektów marketingowych dla wiodących polskich firm caravaningowych. Tworzenie treści i projektowanie stron. Współpraca z mediami branżowymi oraz vlogerami na rynkach zagranicznych.

Fotografia branżowa

Realizacja produktowych sesji fotograficznych w plenerze i w warunkach studyjnych. Współpraca ze studiem T3STUDIO w zakresie fotografii wnętrz kamperów oraz fotografii motoryzacyjnej.

Najważniejsze projekty

Współpraca z marką Globe-Traveller

Zakres: rebranding, marketing, social media, strona internetowa, sesje fotograficzne.
Nagroda German Brand Award 2022.

Współpraca z marką Affinity

Zakres: stworzenie nazwy, logo, sesje fotograficzne, strona internetowa, premiera na targach CMT 2020.
Nagroda Social Media Champion na targach CMT Stuttgart w 2020 roku.

Współpraca z WCC SZEROKIEJ DROGI

Zakres: stworzenie strony internetowej nowego salonu sprzedaży kamperów i przyczep kempingowych.
Prowadzenie działań w zakresie pozycjonowania strony interentowej.

Zapraszamy do współpracy

motorhome.pl O nas
Profesjonalizm nigdy nie jest dziełem przypadku. Pasja rodzi profesjonalizm. Profesjonalizm daje jakość a jakość to jest luksus w życiu.
Jacek Walkiewicz

Jeśli świadczysz usługi na wysokim poziomie, jeśli znasz wartość swojego produktu, znasz i rozumiesz swoją grupę docelową to nie potrzebujesz reklamy w tradycyjnej formule. Sami nie lubimy reklam i nie wierzymy w ich skuteczność. Dzisiejszy klient jest dużo bardziej wymagający, świadomy swoich potrzeb i bardziej dociekliwy, niż jeszcze kilka lat temu. Dlatego szukamy niekonwencjonalnych sposobów i innowacyjnego podejścia w dotarciu do szerszej grupy odbiorców. Stawiamy na jakość i merytoryczne podejście, zarówno w kontekście świadczonych usług, oferowanych produktów, jak i całego procesu obsługi klienta. Jeśli jesteś zainteresowany taką formą współpracy, zapraszamy do kontaktu.