Featured image for “Kampery Globe-Traveller”

Kampery Globe-Traveller

31.07.2024
22 min.
motorhome.pl
Pozostałe


Przewodnik po modelach polskiego producenta

Ostatnia aktualizacja: 23.08.2024

Uwaga! Artykuł nie jest oficjalną prezentacją oferty firmy Globe-Traveller, a zawarte w nim informacje mogą być niepełne. Materiał powstał pierwotnie w listopadzie 2017 roku i od tego czasu był wielokrotnie aktualizowany. Oferta firmy Globe-Traveller cały czas ulega zmianie. Pojawiają się nowe opcje, inne przestają być dostępne. Dlatego osobom zainteresowanym zakupem kampera tej polskiej marki, w celu uzyskania najbardziej aktualnych i szczegółowych informacji, sugerujemy bezpośredni kontakt z działem handlowym Grupy Elcamp w Krakowie lub działem sprzedaży kamperów Warszawskiego Centrum Caravaningowego. Niniejszy artykuł należy zatem traktować czysto informacyjnie.

Zakup wymarzonego kampera, szczególnie w przypadku, kiedy ma to być pierwszy kamper w życiu, nie jest łatwym zadaniem. Różnorodność ofert poszczególnych producentów i wręcz nieskończona ilość wariantów zabudowy sprawiają, że poszukiwanie modelu idealnego jest zadaniem niezwykle skomplikowanym. Nawet jeśli zdecydujemy już jaki to ma być kamper, pod względem rodzaju zabudowy (integra, półintegra, alkowa czy może van), pozostaje szereg rozterek związanych z wyborem układu wnętrza, o opcjach wyposażenia dodatkowego nie wspominając.

Od początku działalności motorhome.pl mieliśmy okazję rozmawiać z wieloma osobami, które takich wyborów dokonywały lub dokonują. Większość z nich mówiła o tym, jak trudno odróżnić od siebie poszczególne modele w ofertach różnych producentów. A także o tym, ile problemów sprawiało im porównywanie ze sobą kamperów, dostępnych opcji i wreszcie wybór najlepszego wariantu.

Pomimo tego, że niemal wszyscy, podkreślali wysoką jakość wykonania i praktyczność rozwiązań zastosowanych w pojazdach Globe-Traveller, większość osób potrzebowała wskazówek, a czasem wyjaśnień dotyczących wybranych modeli i różnic między nimi. Były wśród tych osób takie, które zadawały bardzo konkretne i szczegółowe pytania. Były też takie, dla których spotkanie na przykład na targach w Nadarzynie było pierwszą okazją do zapoznania się z ofertą polskiego producenta. I w jednym, i w drugim przypadku doskonale rozumieliśmy potrzebę uzyskania pomocy. W końcu zakup kampera to spory wydatek i na pewno każdy chciałby uniknąć błędów wynikających z niezrozumienia oferty.

Wprawdzie dokładne informacje dotyczące poszczególnych modeli marki Globe-Traveller dostępne są na stronie internetowej producenta, to jednak nie dla wszystkich szczegóły oferty muszą być łatwe do zrozumienia. I nie jest to w żadnym wypadku zarzut w stosunku do firmy. Zwyczajnie, kiedy oferta jest tak bogata i różnorodna, to wyjaśnienie pewnych kwestii jest koniecznością.

Wychodząc naprzeciw tym oczekiwaniom, poniżej przedstawiamy przewodnik po ofercie kamperów Globe-Traveller, napisany z punktu widzenia osób, które jeszcze niedawno same miały podobne rozterki.

Globe-Traveller Voyager X
Globe-Traveller Voyager X
Globe-Traveller Pathfinder X
Globe-Traveller Pathfinder X

Samochody bazowe

Volkswagen Crafter, Fiat Ducato i Peugeot Boxer

Polski producent kamperów wykonuje zabudowy mieszkalne w oparciu o samochody dostawcze, produkowane przez Volkswagena oraz przez koncern Stellantis – Fiat Ducato i Peugeot Boxer.

Volkswagen Crafter

Volkswagen Crafter stanowi podstawę dla serii modelowej Globe-Traveller Falcon. Pojazdy te cechują się nowoczesnymi technologiami, w tym znakomitą automatyczną skrzynią biegów oraz opcjonalnym napędem na wszystkie koła - 4Motion. VW Crafter jest dostępny w dwóch różnych długościach nadwozia 599 cm oraz 684 cm, co pozwala na dopasowanie przestrzeni wewnętrznej do indywidualnych potrzeb użytkowników. Pojazdy te cenione są przede wszystkim za właściwości jezdne, wysoką kulturę pracy zespołu napędowego i wrażenia z jazdy, najbardziej zbliżone to tych, znanych z samochodów osobowych.

Fiat Ducato i Peugeot Boxer

Fiat Ducato i Peugeot Boxer stanowią podstawę dla serii modelowych Globe-Traveller Voyager, Pathfinder i Explorer. Globe-Traveller wykorzystuje do zabudowy dwa warianty długości tych pojazdów: L3 - 599 cm (w modelach oznaczonych XS) oraz L4 - 636 cm (w modelach Z i X). W obu przypadkach są to furgony o największej dostępnej wysokości H3, co zapewnia przestronność i komfort wewnątrz. Modele Voyager i Pathfinder charakteryzują się dodatkowo modyfikowanym, podwyższanym dachem, co zwiększa wewnętrzną wysokość i pozwala na montaż dodatkowego łóżka. Fiat Ducato i Peugeot Boxer są cenione przede wszystkim za możliwości w konfiguracji wnętrza.  Spośród wszystkich dostępnych obecnie na rynku furgonów, popularne "trojaczki" Stellantisa (identyczne rozmiary ma Citroen Jumper, a od niedawna również Opel Movano i Toyota Proace Max) są najchętniej wybierane do zabudowy kempingowej. Dzieje się tak ze względu na wymiary przestrzeni bagażowej (najlepszy stosunek długości paki do długości ogólnej pojazdu) oraz na fakt, że nadwozie w niewielkim stopniu zwęża się ku górze. W kombinacji z przyzwoitą jakością wykonania, funkcjonalnością i możliwościami dostosowania do różnych potrzeb użytkowników, są to pojazdy będące popularnym wyborem wśród miłośników caravaningu.

Długości i wysokości kamperów H1, H2, H3

Układ wnętrza

Funkcjonalność kampera

Polskie kampery (a raczej, produkowane w Polsce kampery) marki Globe-Traveller, oprócz wysokiej jakości wykonania, znane są w całej Europie głównie za sprawą nowatorskiego i dość wyjątkowego sposobu zabudowy wnętrza. Układ wnętrza, to jest przede wszystkim rzut podłogi (ang. floorplan), w dużej mierze determinuje funkcjonalność kampera. Kampery Globe-Traveller wyróżniają się z czterech powodów.

Po pierwsze, we wszystkich dostępnych modelach, łóżko główne ułożone jest wzdłuż pojazdu, a nie jak w przypadku zdecydowanej większości kamperów w tej klasie, w poprzek samochodu. Oznacza to dodatkowe kilka centymetrów długości materaca i jest nie bez znaczenia, szczególnie dla osób wysokich.

Po drugie, w kamperach Voyager i Pathfinder, zastosowano dodatkowe, dwuosobowe łóżko, rozkładane nad stolikiem. Całość została zaprojektowana w taki sposób, że nawet przy rozłożonym łóżku, można wciąż wygodnie korzystać z całej części mieszkalnej oraz przesuwnych drzwi bocznych. To rozwiązanie doceniają szczególnie osoby podróżujące z dziećmi.

Po trzecie, we wszystkich modelach oznaczonych literkami ‘X’ oraz ‘XS’ łazienka, a ściślej kabina prysznicowa zintegrowana z toaletą, umiejscowiona została w tylnej części pojazdu. Uzyskano w ten sposób nieco więcej przestrzeni na środku części mieszkalnej, tj. przy kuchni.

Wreszcie po czwarte, w kamperach Voyager tylne drzwi furgonu zastąpiono, zapewniającą dostęp do bagażnika, ścianą z laminatu. To rozwiązanie pozwala na wydłużenie użytecznej przestrzeni wewnątrz pojazdu aż o 12 cm.

Featured image for “Pathfinder XS – test praktyczny”

Pathfinder XS – test praktyczny

Globe-Traveller Pathfinder to linia modelowa, składająca z trzech wersji polskiego kampera: XS – najkrótszy, o długości zaledwie 599 cm, z łazienką umieszczoną z tyłu oraz łóżkiem francuskim; X – o bardzo podobnej zabudowie wnętrza, ale o długości 636 cm; oraz Z – również 636 centymetrowy pojazd, ale z podwójnym łóżkiem i centralnie umieszczoną łazienką. Pathfinder charakteryzuje się podniesionym dachem (jest
Czytaj Dalej...

Kampery czteroosobowe

Tak jak wspomnieliśmy przed chwilą, kampery w liniach modelowych Voyager oraz Pathfinder, wyposażone są w dodatkowe łóżko nad stolikiem. Te pojazdy, z założenia mogą być użytkowane przez maksymalnie 4 osoby (w praktyce najlepiej, jeśli jest to rodzina 2+2). Oczywiście dla wszystkich czterech osób znajdą się miejsca do jazdy z pasami bezpieczeństwa, a na tylnej kanapie można zamontować foteliki samochodowe wyposażone w mocowania ISOFIX.

Górne łóżko w Globe-Traveller'ze Voyager'ze
Górne łóżko w Globe-Traveller'ze Voyager'ze
Górne łóżko w Globe-Traveller'ze Voyager'ze
Górne łóżko w Globe-Traveller'ze Voyager'ze

Kampery Globe-Traveller z dwoma miejscami do spania

W kamperach serii Falcon i Explorer (a wcześniej także w modelach Challenge i Active), nie ma drugiego łóżka. Pojazdy te są przeznaczone dla maksymalnie dwóch osób, co czyni je idealnymi dla par lub osób podróżujących w pojedynkę. Ten segment rynku rozwija się obecnie bardzo dynamicznie, a polski producent Globe-Traveller podchodzi do niego z wielką uwagą. Aktualna oferta zawiera więcej modeli dwuosobowych niż tych przystosowanych do podróży czterech osób. Warto dodać, że w samochodach oznaczonych literą ‘Z’ znajdują się dwa jednoosobowe łóżka, które mogą być połączone w jedno duże łóżko. Główne łóżka, umieszczone w tylnej części pojazdu, po wypełnieniu przestrzeni między nimi materacem, tworzą wyjątkowo duże miejsce do spania, co jest niezwykle komfortowe, jak na tę klasę pojazdów kempingowych.

Globe-Traveller Voyager Z - główne łóżko
Globe-Traveller Voyager Z - główne łóżko

Kodowanie – X, XS oraz Z (2X, 2XS oraz 2Z)

Pozostaje zatem uporządkować przedstawione powyżej informacje dotyczące układu wnętrza kamperów Globe-Traveller. Samochody oznaczone literkami ‘Z’ lub 'symbolem '2Z' mają dwa pojedyncze łóżka z tyłu (tak zwane łóżko równoległe), które można połączyć i uzyskać powierzchnię do spania o wymiarach ok 195 x 190 cm. W samochodach ‘X’, '2X', ‘XS’ oraz '2XS' zastosowano tak zwane łóżko francuskie, z materacem o szerokości ok 123 cm. Wyjątek stanowi model Falcon 2XS, w którym zamiast łóżka fransukiego   znajdziemy rozkłdaną kanapę. Różnice najlepiej ilustrują poniższe rzuty:

Rzut - Voyager X
Voyager X
Rzut - Voyager XS
Voyager XS
Rzut - Voyager Z
Voyager Z
Rzut - Voyager Z
Falcon 2XS

Kodowanie z literką Y

Pierwszym kamper marki Globe-Traveller z łazienką umieszczoną z przodu pojazdu oraz salonką z tyłu jest opisany poniżej Falcon 2YS. Układ ten, oznaczony literką 'Y', został wprowadzony jako uzupełnienie między modelami 'X' i 'Z', tworząc kompletną linię 'XYZ'. Oznaczenie 'YS' wskazuje na krótsze podwozie (Volkswagen Crafter o długości 599 cm), a '2YS' oznacza, że pojazd jest przeznaczony dla dwóch osób. Dzięki temu innowacyjnemu układowi, Falcon 2YS oferuje nowy poziom komfortu i funkcjonalności dla par lub pojedynczych podróżników, poszukujących kompaktowego kampera, ale przestronnego wnętrza.

Rzut - Falcon 2YS
Falcon 2YS

Podwójna podłoga w kamperach Globe-Traveller

Kampery całoroczne

Podwójna podłoga w kamperach Globe-Traveller to wyjątkowy element, który znacząco zwiększa komfort użytkowania tych pojazdów. Znajduje się ona pod całym obszarem mieszkalnym, we wszystkich oferowanych obecnie modelach i w połączeniu z odpowiednią izolacją termiczną sprawia, że pojazdy te są przystosowane do całorocznego użytkowania, niezależnie od panujących warunków pogodowych. Dzięki temu kampery Globe-Traveller są w pełni zimowe, co oznacza, że można z nich korzystać nawet w bardzo niskich temperaturach bez obawy o zamarznięcie instalacji czy utratę komfortu cieplnego​.

Podwójna podłoga w kamperach Globe-Traveller nie tylko zapewnia lepszą izolację, ale także oferuje dodatkowe miejsce na niewielkie schowki. Schowki te są idealne do przechowywania drobnych przedmiotów, takich jak buty czy składany stolik, co pozwala na utrzymanie porządku w głównej przestrzeni mieszkalnej. To rozwiązanie pozwala na lepsze zagospodarowanie przestrzeni i zwiększa funkcjonalność wnętrza kampera.

Podwójna podłoga Globe-Traveller

Kampery Globe-Traveller - modele

Linie modelowe - aktualna oferta

Przyjrzyjmy się zatem poszczególnym liniom modelowym spod znaku Globe-Traveller. Nie chcemy tu powielać informacji dostępnych na stronie internetowej producenta. Skupimy się raczej na cechach szczególnych, wyróżniających poszczególne modele.

Falcon

Seria Globe-Traveller Falcon oparta jest na popularnym Volkswagenie Crafterze i zaprojektowana z myślą o parach oraz osobach podróżujących solo. Pojazdy z tej serii wyróżniają się wyjątkową funkcjonalnością i eleganckim designem, oferując komfort i wygodę przez cały rok. 

Model Falcon 2XS to kompaktowy kamper o długości 599 cm, idealny dla dwóch osób. Posiada on sofę przekształcaną w przestronne łóżko, łazienkę zintegrowaną z prysznicem i toaletą Clesana, która nie wymaga wody ani chemikaliów.

Nowością w ofercie jest model Falcon 2YS, który jako pierwszy w historii marki posiada łazienkę z przodu pojazdu oraz salonkę z tyłu. Literka Y w nazwie oznacza układ, który stanowi uzupełnienie między modelami X i Z. Podobnie, jak model 2XS pojazd ten zbudowany jest na krótszym podwoziu o długości 599 cm. 

Model Falcon 2Z, oparty na długim podwoziu Volkswagen Craftera o długości 684 cm, oferuje więcej przestrzeni dla bardziej wymagających podróżników. Z tyłu znajduje się duże, podwójne łóżko. Model ten jest wyposażony w umieszczoną pośrodku kompaktową i ergonomiczną łazienkę, która łączy funkcjonalność z elegancją. W całej serii Falcon model 2Z oferuje największy bagażnik i dostępny jest także w wersji rowerowej (z możliwością przewożenia dwóch rowerów wewnątrz bagażnika).

Globe-Traveller Falcon 2YS
Globe-Traveller Falcon 2YS
Globe-Traveller Falcon 2Z
Globe-Traveller Falcon 2Z
Podwójna podłoga Globe-Traveller

Voyager

Seria Voyager od Globe-Traveller jest oparta na bazie Fiat Ducato oraz Peugeot Boxer i zaprojektowana z myślą o maksymalnym komforcie i funkcjonalności dla czteroosobowych rodzin. Modele te wyróżniają się modyfikowanym, podwyższanym dachem oraz przestronnym wnętrzem, które zapewnia wygodę podczas długich podróży.

Model Voyager XS, o długości 599 cm, posiada układ z łóżkiem francuskim i łazienką z tyłu pojazdu, co zapewnia wygodną przestrzeń mieszkalną. Model ten jest idealny dla rodzin poszukujących komfortowego kampera o kompaktowych wymiarach, który jednocześnie oferuje dużo miejsca wewnątrz​​.

Model Voyager X, o długości 636 cm, również posiada układ z łóżkiem francuskim i łazienką z tyłu, co zapewnia przestronność i wygodę porównywalną z dużo większymi pojazdami. Dzięki dodatkowej przestrzeni w centralnej części kampera, model ten oferuje komfortowe warunki dla czteroosobowych rodzin, które cenią sobie wygodę i przestronność podczas podróży​.

Unikatowy model Voyager Z wyróżnia się wyjątkową łazienką z oddzielonym prysznicem. Ten model o długości 636 cm oferuje innowacyjne rozwiązania, które zwiększają komfort użytkowania. Łazienka z oddzielonym prysznicem zapewnia większą wygodę i prywatność, co jest rzadkością w kamperach tej klasy. Dzięki temu model Voyager Z jest doskonałym wyborem dla rodzin, które poszukują praktycznych i nowoczesnych rozwiązań w swoich podróżach​​.

Globe-Traveller Voyager Z
Globe-Traveller Voyager Z
Globe-Traveller Voyager Z
Globe-Traveller Vyager Z
GT Voyager

Pathfinder

Podobnie jak w przypadku serii Voyager, seria Pathfinder bazuje na modelach Fiat Ducato oraz Peugeot Boxer i została zaprojektowana z myślą o maksymalnej funkcjonalności i komforcie dla czteroosobowych rodzin. W porównaniu do Voyagerów, Pathfinder różni się przede wszystkim brakiem tylnej ściany i klapy bagażnika – zamiast tego posiada standardowe drzwi, które oferują łatwy dostęp do przestrzeni bagażowej.

Model Pathfinder X, o długości 636 cm, posiada układ z łóżkiem francuskim i łazienką z tyłu pojazdu. Dzięki tej aranżacji wnętrza, główna sypialnia może być oddzielona od reszty kampera przesuwnymi drzwiami, co zapewnia prywatność i wygodę. Dodatkowe, rozkładane łóżko w centralnej części pojazdu jest przeznaczone dla dzieci lub jednego dorosłego, co pozwala na komfortowe podróżowanie czteroosobowej rodziny​.

Model Pathfinder Z, również o długości 636 cm, wyróżnia się zintegrowaną łazienką umieszczoną w środku pojazdu, wyposażoną w prysznic, toaletę chemiczną i umywalkę. W tylnej części znajdują się dwa pojedyncze łóżka, które można łatwo połączyć w jedno duże, co jest idealnym rozwiązaniem dla rodzin podróżujących z dziećmi. Model ten oferuje również opcję "bike version", która pozwala na przewożenie dwóch rowerów w garażu na wysuwanej platformie.

GT Pathfinder

Explorer

Seria Globe-Traveller Explorer to linia kamperów zaprojektowanych z myślą o dwóch osobach, ceniących komfort i funkcjonalność podczas podróży. Modele z tej serii bazują na furgonach z wysokim dachem, bez modyfikacji nadwozia, co odróżnia je od serii Voyager i Pathfinder. Kampery Explorer oferują przestrzeń i wygodę dzięki dobrze przemyślanym rozwiązaniom wnętrza oraz standardowym drzwiom tylnym, które umożliwiają łatwy dostęp do garażu​.

Model Explorer 2XS, o długości 599 cm, jest kompaktowym kamperem z łóżkiem francuskim i łazienką zintegrowaną w tylnej części pojazdu. Posiada liczne schowki, dużą szafę oraz przestronny garaż, co zapewnia wystarczającą ilość miejsca na wszystkie niezbędne rzeczy podczas podróży. Dzięki podwójnej podłodze i doskonałej izolacji termicznej, model 2XS jest w pełni zimowy, umożliwiając komfortowe użytkowanie przez cały rok​.

Explorer 2X, o długości 636 cm, również oferuje układ z łóżkiem francuskim i zintegrowaną łazienką w tylnej części pojazdu. Wnętrze jest przestronne i dobrze zaprojektowane, z licznymi miejscami do przechowywania, dużą szafą i głębokimi szufladami. Model ten jest idealny dla par szukających komfortu i przestronności podczas swoich podróży, a także oferuje możliwość łatwego załadunku i rozładunku dzięki standardowym drzwiom tylnym​.

Model Explorer 2Z, również o długości 636 cm, wyróżnia się dwoma pojedynczymi łóżkami z tyłu, które można połączyć w jedno duże łóżko. Zintegrowana łazienka znajduje się w środkowej części pojazdu, oferując komfortowy prysznic, toaletę kasetową i umywalkę. Model 2Z posiada także wersję "bike version", która umożliwia przewożenie dwóch rowerów w garażu na wysuwanych szynach​.

Globe-Traveller Explorer 2X
Globe-Traveller Explorer 2X
Globe-Traveller Explorer 2Z
Globe-Traveller Explorer 2Z
GT Explorer

Modele wycofane z oferty

Linie modelowe, które nie są już aktualnie produkowane

Historia marki Globe-Traveller sięga 2009 roku. Oprócz wymienionych powyżej modeli, firma sprzedawała także inne, budowane na niższych samochodach bazowych (H2) oraz z nieco innymi układami wnętrz. W połowie 2021 roku z oferty wycofane zostały linie modelowe Challenge i Active oraz kampery Voyager ZS i Pathfinder XS. Zmiany w ofercie to efekt jej dopasowania do oczekiwań rynku oraz konieczność optymalizacji produkcji (również pod względem wydajności).

Challenge

Globe-Traveller Challenge to samochody budowane w oparciu o nadwozia L3H2 I L4H2, czyli kampery niższe od Voyagerów czy Pathfinderów. Ich niewątpliwymi zaletami były nieco lepsze właściwości jezdne i mniejsze spalanie w porównaniu do nadwozi o wysokości H3. To cechy ważne w szczególności podczas bardzo długich podróży, przy złej pogodzie i bocznym wietrze.

Globe-Traveller Challenge

Active

Globe-Traveller Active, dostępny był przede wszystkim w jednej konfiguracji, oznaczanej jako 'ZS'. Był to pojazd z podwójnym łóżkiem równoległym i centralnie umieszczoną łazienką, ale o długości nie 636 cm a 599 cm. Innymi słowy był to jedyny ‘Z’ w ofercie Globe-Traveller budowany w oparciu o nadwozie L3 (a ściślej L3H2). Aby zachować konsekwencję w kodowaniu kamperów, producent nadał mu nazwę właśnie Active ZS. 

Niezależnie od nazewnictwa, nie da się ukryć, że był to samochód szczególny. Podobnie jak we flagowym Voyagerze stosowano w nim ścianę z klapą z laminatu, zyskując dodatkową przestrzeń wewnątrz. Mały z zewnątrz i niezwykle przestronny w środku, kamper dla 2 – 3 osób.
Dla porządku dodajmy, że powstało także kilka egzemplarzy modelu oznaczonego jako Active XS, czy sześciometrowego kampera z łóżkiem francuskim.

Globe-Traveller Active

Globe-Traveller Rookie

W 2017 roku, w czasie targów Caravan Salon w Dusseldorfie, firma zaprezentowała zupełnie nowy model – Globe-Traveller Rookie. Ten pojazd w żaden sposób nie dawał się zamknąć w którymkolwiek z opisanych powyżej schematów. Po pierwsze dlatego, że powstał w oparciu o Fiata Talento (tu również kilku producentów oferowało to samo niemalże auto – oprócz Fiata były to Opel z modelem Vivaro oraz Renault pod nazwą Traffic). Po drugie dlatego, że przy długości zaledwie 5 m, jako jedyny w swojej klasie miał wewnątrz w pełni funkcjonalną łazienkę z prysznicem. Niestety był to bardziej projekt koncepcyjny niż samochód, który można było kupić. Powstały tylko dwa egzemplarze. Pomimo sporego zainteresowania, polskiemu producentowi nie udało się pozyskać wystarczającej ilości zamówień, aby model Rookie wszedł do seryjnej produkcji.

Globe-Traveller Rookie

Ceny

Ile kosztuje Globe-Traveller?

Na stronie intenetowej Globe-Traveller dostępne są aktualne cenniki, które uwzględniają najnowsze modele kamperów. Ceny bazowe kamperów Globe-Traveller w Polsce, w wersjach na Fiacie Ducato, Peugeot Boxer oraz Volkswagenie Crafter, zawierają podatek akcyzowy oraz podatek VAT.

Fiat Ducato

  • Voyager XS: 106 016 €
  • Voyager X i Z: 106 108 €
  • Pathfinder X i Z: 99 631 €
  • Explorer 2XS: 93 062 €
  • Explorer 2X i 2Z: 93 154 €

Peugeot Boxer

  • Voyager X i Z: 102 984 €
  • Pathfinder X i Z: 95 260 €
  • Explorer 2X: 89 682 €
  • Explorer 2Z: 88 411 €

Volkswagen Crafter

  • Falcon 2XS: 130 313 €
  • Falcon 2Z: 136 349 €

Ceny te obejmują standardowe wyposażenie kamperów, które może się różnić w zależności od modelu i producenta pojazdu bazowego. Każdy model może być dodatkowo konfigurowany według indywidualnych potrzeb, co może wpłynąć na ostateczną cenę pojazdu.

Szczegółowe i aktualne informacje o cenach kamperów Globe-Traveller oraz dostępnych opcjach i pakietach wyposażenia można uzyskać u przedstawicieli marki zajmujących się sprzedażą tych kamperów na polskim rynku, tj. w Grupie Elcamp oraz w Warszawskim Centrum Caravaningu. Pełne cenniki są dostępne tutaj.

Zdjęcia i wizualizacje kamperów Globe-Traveller pochodzą ze strony internetowej producenta i zostały wykorzystane za wiedzą i zgodą firmy.

To jest motorhome.pl i to nie jest artykuł sponsorowany!

Udostępnij!

Najnowsze artykuły